Gwy wandelt

maandag 7 januari 2019

Druk in mijn straat

Twee jaar geleden fietste ik in Bangkok.
De dame met de gele blouse 
was onze tochtbegeleidster. 
In mijn straat is het druk. De scholen  zijn herbegonnen. De kerstvakantie is voorbij.

Wat doet een 70-jarige zoal op de eerste maandag van 2019 ?

Wakker geworden met de wekker om 7u15.
Koffie gedronken en ochtendwandeling gemaakt.
Terug in mijn flat ontbijt. .
Dan naar het postkantoor aan de Zuid om een pakje af te halen.
Weer terug in mijn flat mijn muntenverzameling bijgewerkt.
Tegen de middag dan naar het LDC De Horizon voor mijn middagmaal.
Ondertussen was mijn poetshulp Hannah mijn flat aan het schoonmaken.
Ik kwam dan ook in een propere flat terug.
Ik heb haar niet gezien, geen gelukkig nieuwjaar kunnen wensen, Maar het is geweldig prettig dat iemand mijn flat in orde houdt.

In de namiddag bekeek ik op internet de wandelimpressies van gisteren, zondag.
Het moet toch wel lukken dat verschillende kennissen op de zelfde nieuwjaarstocht waren als ik. En toch elkaar niet gezien.

Ik sluit af. Ik ben van plan om nog even naar het LDC De Horizon te gaan.

Geen opmerkingen: