Gwy wandelt

dinsdag 5 maart 2019

Sneeuwklokjes en narcissen

De wandel vereniging van Wetteren richtte vandaag weer haar sneeuwklokjes tocht in..
Startplaats is het gebouw van Ideal Caravans. In een bedrijfshal konden we ons inschrijven en wat nuttigen.
Ik kwam er iets na de middag aan.
Bij de inschrijving kreeg ik een Twix. Een wandelkennis had een Bounty gekregen en vroeg om te wisselen. Graag gedaan.
Er waren trouwens veel wandelvrienden in de zaal. Zij waren al uitgewandeld. Voor ik aanzette dan ook heel wat af gebabbeld. Wandelen in clubverband betekent elkaar ontmoeten.
Ik wandelde eerst de lus naar Massemen. Dan stapte ik nog de lus naar Westrem.
Dikwijls keuze tussen verhard of natuur. Daarbij koos ik dan voor natuur. Soms modderig, soms echt smalle paadjes. 
Een goed parcours.

Ides Codde plaatste een uitgebreid wandelverslag op internet. Klik hier

Geen opmerkingen: