Gwy wandelt

zaterdag 9 maart 2019

Vesten en narcissen

Waar zou ik wandelen vandaag?
Ik twijfelde tussen Ronse en Brugge.
Het is Brugge geworden.

Toen ik van de trein stapte, stapten er ook twee Reynaertstappers af. De wereld is klein. Gisteren stapte ik bij de Reynaertstappers, en vandaag werd het een wandeling met Reynaertstappers.

Het werd een rustige tocht. Gewoon op het gemakje stappen. De tijd nemen om foto's te nemen. Een van ons gedrieën was geweldig verrukt door de ontluikende lente. Plantjes, bloempjes die zich openen. Tijdens onze doortocht op de polders kon ze een kievit in beeld nemen, en eens weer aan de vesten van Brugge een hele groep aalschovers.

Er was nogal wat volk op deze wandeling afgekomen. Op de rustpost hadden we geen stoel.  Maar de wandelclub kon improviseren. We kregen een bierbak om op te zitten.

Dat was nu een leuke zaterdagwandeling bij wandelclub De Globetrotters. 

Ik nam wat foto's met mijn mobieltje. Klik hier

Geen opmerkingen: