Gwy wandelt

dinsdag 16 juli 2019

Portefeuille gevonden.

Deze morgen, vlak tegen de middag, belde iemand bij mij aan.
Het was de politie.
De agent vroeg me om naar beneden te komen.
Hij had mijn portefeuille bij. Die was gevonden.
Oei !!! Ik wist niet eens dat ik mijn portefeuille verloren had.
Maar goed. Mijn lijnkaart zat erin, mijn bankkaart, mijn identiteitskaart, mijn kortingskaart voor de NMBS en zo nog wat.
Vriendelijk van de politie en van de vinder om dit terug te brengen.
Weer boven in mijn flat, vond ik het toch maar raar.
Er klopte iets niet.
En, toen ik in mijn schoudertasje keek zat daar mijn portefeuille in.
De gevonden portefeuille heb ik in juni 2017 verloren. Nu na twee jaar is het weer terecht.
Er komen zo soms van die onverwachte dingen in het leven.

Geen opmerkingen: