Gwy wandelt

donderdag 27 maart 2014

Ben ik bij?

Gisteren (=26 maart) was ik na de tocht bij de Scheldestappers nogal vroeg terug in mijn verblijf in Gent. Ik heb dan ook mijn achterstand in mijn e-mail kunnen weg werken, vooraleer naar een vergadering te gaan waar ik 's avonds moest zijn.
Ik heb - dacht ik toch - ondertussen iedereen beantwoord. Maar ik heb ook heel wat mails verwijderd. Mocht ik je schrijven per ongeluk verwijderd hebben in plaats van beantwoord, mijn verontschuldigingen. Stuur me dan een kopie van je oorspronkelijke mail.
Met mijn papieren mail ben ik nog niet bij. Eergisteren vond ik in mijn brievenbus nog een pak post, die aan mijn adres in Zelzate geadresseerd was. Het was een flinke pak. De oudste post dateert van 26 februari. Dank aan wie - ik weet niet wie het is - de post in mijn brievenbus van mijn residentie in Gent gestopt heeft.
En bij deze ook het vriendelijk verzoek geen post meer naar mijn Zelzaats adres te versturen.

Nawoord op 28 maart.
Zeker dank aan mijn kleindochter Pauline, die gisteren nog voor mijn post zorg gedragen heeft. Maar het zal nog wat tijd tijd duren om de post bij te werken. Ik ben niet meer van de jongste en heb wel wat meer tijd nodig dan vroeger.

Geen opmerkingen: