Gwy wandelt

zaterdag 22 maart 2014

Doetjes op de Poilvache

De Batteurs de Cuir Dinant richtten vanuit het dorpje Evrehailles hun Marche de Poilvache in. 120 km van mijn deur om te gaan wandelen. Dat moet dan wel een bijzondere wandeling zijn. Ik ging dan ook graag op de uitnodiging van Daniel in. We kozen voor de 30 kilometer. Het werd een mooie tocht met beklimmingen en afdalingen langs glibberige paadjes door de bossen. Het was een moeilijk parcours, maar een parcours waar we met ons gevijfen van genoten hebben. Het hoogtepunt was - dat is evident - de bestijging van de Poilvache met zijn prachtige ruines en magnifieke uitzichten.
Clement heeft zijn fotoreeks op Picasa geplaatst heeft, klik hier.
Annemie heeft ook wat foto's op facebook geplaatst, en dat met de volgende commentaar: "O.M.G. Mijn dijspieren... Berg op berg af! Waar zitten die masseurs onderweg?"

1 opmerking:

Guy (= Gwy) zei

Dag Daniel,

Ik wil je bij deze hartelijk danken voor de tocht van zaterdag.
Het was een heerlijke tocht

Wil je me eens via mijn privé-mail je email adres doorgeven. Want als ik je een mail stuur wordt die telkens geweigerd. Ik heb blijkbaar ergens iets fout gedaan.

Groeten uit de residentie Keizer Karel van Guy, die zich nog altijd een doetje voelt.