Gwy wandelt

maandag 17 maart 2014

Een drukke maandag

Het is weer een drukke dag vandaag.
Al de boekhouding van de kerkfabriek afgewerkt en de betalingen gedaan, voor zover ik de facturen gekregen heb. Sinds mijn verhuis naar Gent komt soms een en ander niet goed door. Daarna de correspondentie naar de provincie, naar de gemeente en het bisdom afgewerkt. Toen die klaar was, zag ik dat ik geen grote briefomslagen meer had. Ik mocht dus eerst nog naar de winkel.
Dat is nu gebeurd, en zendingen zijn via de post verzonden. Het waren dikke pakken papier, en per zending moesten en 3 postzegels op.

Deze middag komen we dan OKRA Academie Midden-Vlaanderen bijeen. In het restaurant van het ACW op de Poel nota bene. We zullen 2015 allicht onder een goede maaltijd voor bereiden.

En vanavond neem ik de autobus naar Assenede. Daar komen we met onze GBL-groep samen.

Geen opmerkingen: