Gwy wandelt

zaterdag 15 maart 2014

Naar Hamme

Het is op zaterdag 15 en zondag 16 maart een Euraudax in Hamme. Frank van Euraudax Merksem richtte die tocht in. Ik wou er naar toe om mijn 2de gouden arend te behalen. Mijn boekje was vol, op een 75 km tocht na.
Ik nam contact met Roger op, en het bleek dat Etienne vanuit Gent wou vertrekken. Ik kon mee rijden, waarvoor mijn dank.
We waren met zijn vieren. Etienne, Ronald en Roger gingen de 25 km mee stappen. Ik moest wel een grotere afstand nemen, de 75 natuurlijk.
Onderweg waren we nog aan het babbelen om volgend jaar in februari weer een 25 km Euraudax wandeling in Gent te organiseren.
De kans is inderdaad groot dat die er komt, maar een beslissing is nog niet genomen.

De foto hierbij komt trouwens uit de reeks van Steven. Zelf heb ik geen foto's genomen.
Steven heeft zijn foto's op Picasa en Facebook geplaatst.
Van Maaike heb ik ondertussen ook sprekende foto's op Facebook gezien.
En maandagmorgen verwacht ik wel een mailtje van Euraudax zelf met nog meer fotoreportages.

Geen opmerkingen: