Gwy wandelt

vrijdag 26 december 2014

Uitleg

Ik kon het nogal vertellen. Weliswaar onder de paraplu. Dank zij onze sponsor VDK had iedereen gelukkig een paraplu.
Het was 8 oktober 2014.
We trokken met bestuursleden van verschillende OKRA-academies door Gent, en wilden wat typisch Gents vertellen. Het verhaal van de Witte Kaproenen lieten we maar achterwege. Het zou nog kunnen gelijken op de vechtpartijen in de Hobbit-films.
Bij verschillende plekken bleven we in onze tocht stil staan en belichtten we dan verschillende facetten van het Gentse.
Zelf stond ik op het Sint-Baafsplein, en aangezien de groepen van onze tocht onder de stadshal begonnen, was ik snel van mijn taak af. Ik ben dan met de laatste groep verder mee gegaan.
Het is al een tijd geleden, maar omdat ik er er net foto's van zag, komt het weer boven.

Geen opmerkingen: