Gwy wandelt

donderdag 6 februari 2020

De 8ste GANDAX

Sinds 2013 richt ik een groepswandeling in volgens de EURAUDAX formule.

Paul vertelde me dat die methode al sinds 1906 bestaat. Aanvankelijk ingericht door fietsers het jaar na de eerste ronde van Frankrijk.

Voor mij was de Gentse Euraudax eergisteren de 8ste keer., en de laatste keer dat ik die inricht.
Het deed me geweldig veel plezier dat ik een cadeau kreeg.
Hartelijk dank aan de schenker.
En ook hartelijk dank aan al de wandelaars die mee gestapt hebben.
Klik hier voor mijn impressie.

De euraudax die vanuit het stationsbuffet aan Gent Dampoort vertrekt is een begrip geworden.
En zal het blijven.

Volgend jaar zullen Josse en Veerle de tocht inrichten. En zal ik erbij zijn als gewone wandelaar.
Ik heb 2 februari al in mijn agenda genoteerd voor de 9de Euraudax die van de Dampoort vertrekt.

Geen opmerkingen: