Gwy wandelt

donderdag 17 juli 2014

Feesten in opbouw

Als je door de Gentse binnenstad dwaalt, moet je hier opzij, daar opletten voor een truck. Ginder zijn ze een podium aan het bouwen. Ginds wordt een tent opgezet.

Officieel beginnen de feesten op 18 juli. Op 18 en 19 juli ben ik evenwel in Binche en Thuin. De openingsstoet zal ik dan ook missen. Voor mij zullen de feesten pas de 20ste aanvangen.
Sommige van mijn Gentse geburen kiezen met de feesten oorden op, waar het rustiger is. Ik verblijf nu eenmaal in de feestenzone. Maar ik feest mee.
Ik heb mijn feestplannen al gemaakt.
Voor vrijwel iedere dag heb ik al wat op mijn programma staan. Ik kies wel voor activiteiten overdag. 's Nachts op straten en pleinen rond dweilen, is aan mij niet langer meer besteed.
Mijn gading vind ik op: www.gentsefeesten.be/

Geen opmerkingen: