Gwy wandelt

zondag 16 oktober 2016

Camino del Norte met Scheldeboorden

Het is nu achter de rug. Met een groep wandelaars stapten we de de Camino del Norte, op een tocht ingericht door Scheldeboorden.
Drie jaar heeft het geduurd om Santiago te bereiken.
Zelf heb ik vanaf vorig jaar deelgenomen. Vanaf Santander heb ik mee gestapt.
In 2015 was dat van Santander naar Ribadeo.
Dit jaar in 2016 was dat vanaf Ribadeo tot Santiago, en verder nog tot het einde van de aarde op Fisterra.
Het was een mooie tocht, die ruimte bood voor verschillende interpretaties: voor de ene was het een pelgrimage, voor de ander een wandelvakantie.
Genoten hebben we allemaal. En we kijken er met plezier op terug.
Voor mijn persoonlijke indrukken, klik op een van de koppelingen hieronder:

Met mijn mobieltje heb ik foto's genomen. Klik hier

Geen opmerkingen: