Gwy wandelt

vrijdag 9 juni 2017

Ambtenarenwandeling

Hoe gaat het soms?
Vandaag was ik nog eens in Zelzate. Een deel van mijn hart ligt om zo te zeggen in dat stadje bij de Nederlandse grens.
Met onze drie wijzen waren we op de been om in de sportdag de wandelactiviteit op ons te nemen.
Deze morgen waren we met zo een 90 wandelaars. We zijn dan langs Canisvliet naar Westdorpe gestapt. Het wandeltempo lag nogal wat uiteen. De groep samen houden lukte ons niet.
We zijn dan ook vanuit de Baeckermat met drie groepen vertrokken. En dat ging goed. Roger nam de trage wandelaars. Ik wandelde met de gewone stappers. Etienne nam dan de laatsten mee.
Na ons middagmaal was er weer een tocht. Nu waren met zo een 40-tal. Deze middag opteerden we voor het westen van Zelzate . Roger zorgde voor een mooie doortocht door Klein Rusland. Onze pauze namen we op het Groenplein.  En nadien stapten we nog door leuke groenpartijen.
Het was een aangename dag.
Het deed me wel wat, zo weer te stappen waar ik zo lang gewoond heb.

Geen opmerkingen: