Gwy wandelt

zaterdag 3 juni 2017

Weer Euraudax

Het is al wat geleden dat ik nog eens volgens de Euraudax-formule gewandeld heb.
Voor vandaag had ik tijdens een treinreis beloofd om bij de tocht die Maaike inricht te komen wandelen.
Het was super !!!
We waren met zo een 40 stappers. Samen marcheerden we aan een tempo van 6 km per uur, al zei mijn wandelmaat dat het allicht wat hoger was. Dat niet gelaten. Onze groep bleef redelijk compact te garen. Soms vielen er wat gaten, maar die werden dank zij onze laatste man snel dicht gestapt.
Het was overheerlijk weer. Maaike heeft ons een mooie tocht gegeven. Een mooi parcours, genieten van de omgeving, van de natuur.
Ik zal nog eens in mijn agenda moeten kijken en misschien wat moeten aanpassen om weer een Euraudax wandeling mee te doen.

Geen opmerkingen: