Gwy wandelt

maandag 2 september 2019

Nog 1 nacht in het hospitaal

Vandaag werd ik niet zo vroeg wakker. Pas om 7u15.
Ik had me nauwelijks gewassen of de verpleger kwam me een infuus zetten.
Dan volgde het ontbijt. Met honing deze keer.
Dan volgden nog testen: geheugen en andere.
Dan naar de kine.
Van de kine naar de weegschaal. Ik ben er niet op vermagerd met mijn verblijf op de verpleegafdeling.
Zo was de morgen snel voorbij, en was het weer etenstijd.
Een schnitzel met bloemkool vormde de hoofdschotel.
Weer tijd voor bloeddruk, polsslag, temperatuur.
En tegen 14 uur weer koffiebedeling.
Dan kwamen we met een aantal patiënten samen met een vrijwilliger voor een voorleesuurtje.
In de namiddag is er bezoek mogelijk, en terwijl er familie op bezoek was kwam de arts binnen. Mijn toestand werd besproken.
Al de indicaties zijn positief.
Morgen mag ik het ziekenhuis verlaten. Wel met de nodige pilletjes en waarschuwingen.
Deze avond en vannacht nog aan het infuus.
En morgen vroeg naar mijn flat terug.

Geen opmerkingen: