Gwy wandelt

zondag 8 september 2019

Wandelen in een parkbos bij Gent.

Ja jong,
Vandaag moest ik geen top drie voor een wandeling samen stellen.
Ik zou so wie so vlak bij mij, in het Gentse blijven.
Gemakkelijk voor mij: aan mijn deur de lijnbus nemen, en aan de startplaats in StDenijsWestrem  afstappen.
Ik koos uit de voorgestelde afstanden  voor de 12
Het eerste traject bracht ons door Sint Martens Latem.
Wandelen waar veel groenten gekweekt worden.
Wandelen langs weelderige villa's.
Wandelen langs de Albijn Van den  Abeele wandelroute.
Wandelen in een mooi zonnetje.
Heerlijk !!!
Onze rustpost was in een ontmoetingscentrum met de naam OASE.
Een gezellige plek met vriendelijke mensen.
Het tweede traject bracht ons naar De Pinte.
Met de doortocht door het parkbos is dat puur genieten. Veel knuppelpaden, puur enigszins wilde natuur. Zo dicht bij Gent.

Zo een tocht neemt alle ergernis weg en opent een nieuwe open geest.

Voor een fotoreeks van een mede-clublid van mij: klik hier

Geen opmerkingen: