Gwy wandelt

donderdag 21 november 2019

10 van de 11 dienstencentra

Het OCMW van Gent heeft 11 dienstencentra.
Vandaag was ik in het lokaal dienstencentrum De Waterspiegel.
Een mooi en ruim centrum met heel wat activiteiten: twee biljarts, twee petanquebanen binnen. Ik zag heel wat mensen bezig in verschillende lokalen.
Het was de eerste keer dat ik er was. Aanleiding was een crea-tentoonstelling.

Nog één dienstencentrum heb ik tot nu toe nog niet bezocht. Dat is De Regenboog.

In De Horizon, kom ik om zo te zeggen dagelijks. Het is het dienstencentrum dat de Gentse binnenstad en de Machariuswijk omvat. Het is om zo te zeggen mijn eigen dienstencentrum.
In De Thuishaven, kom ik ook dikwijls.
Met mijn EURAUDAX wandelgroep ben ik al in De Boei, in De Vlasschaard en in De Speltincx ontvangen. In De Speltincx zijn we trouwens in februari 2020 weer welkom.
In Ten Hove ben ik al naar het toneel geweest.
In De Mantel ben ik eens naar een voorlichting over assistentiewoningen geweest.
In De Wibier eens met de groep surplussers.
In De Knoop voor aldaar ingerichte wandelingen.

Dus ik zal ook eens naar De Regenboog moeten geraken.

Geen opmerkingen: