Gwy wandelt

woensdag 20 november 2019

Afbouw activiteiten

Ik ben van plan om wat minder te doen.
Maar deze week lukte/lukt het me niet.
Zoveel in mijn agenda:

  • Maandag voormiddag: regelingen treffen ivm Sint Baafshuis
  • Maandag namiddag: bijeenkomst contact personen van mijn OKRA-trefpunt
  • Dinsdag namiddag: met de surplussers naar het seniorenfeest met Günther Neefs
  • Woensdag voormiddag: vorming vrijwilligers in Herberg Macharius.
  • Donderdag voormiddag: Tai Chi vormen
  • Donderdag namiddag: bezoek tentoonstelling OKReAtief
  • Vrijdag voormiddag: bevraging bezoekers Sint-Baafskathedraal.
  • Vrijdag avond: ‘Splendid: Raymonde en Marc’ in de Vooruit.
Terug in mijn flat deze middag vond ik een bericht van de postbode, dat ik een aangetekende zending moet ophalen. Wat zou dat inhouden? 

Geen opmerkingen: