Gwy wandelt

donderdag 1 januari 2015

Begin wandeljaar

Voor deze 1ste januari nam ik de trein naar Torhout. Ik wou meestappen in de katertocht.
Dat is een goede start voor het :-) wandeljaar 2015.Deze tocht wordt ingericht door 'De Nacht'. 
Uit de aangeboden afstanden opteerde ik voor de 21, een wandeling van 19,6 kilometer.
De wandelpijlen brachten ons langs tal van smalle wegels en doorsteekjes om uiteindelijk aan de rustpost te komen. De rust was in de cafetaria van een voetbalkantine.
In een tweede etappe werden we naar Groenhove geloodst, met een mooie doortocht in het wandelbos van het diocesaans centrum. Dat is nu de moeite om naar hier te komen wandelen.
Na de 2de keer dat we in de rustpost aankwamen, vervoegde de 21 zich weer met de 12, en wandelden we naar de startzaal terug.
Ondanks ik onder de antibiotica en de pijnstillers zit, heb ik van deze gezellige tocht genoten. En weet ik maar goed hoeveel deugd het doet om elkaar een goede gezondheid te wensen.
Het was een tocht waarin elkaar het beste wensen centraal stond.
Voor mijn foto's, klik hier.

Geen opmerkingen: