Gwy wandelt

zondag 11 januari 2015

Bij de Griek

Ik twijfelde vandaag of ik naar Namen zou gaan wandelen, of naar Knokke-Heist.
Uiteindelijk is het geen van beide geworden, want ik ben pas om 10 uur deze morgen wakker geworden.
Tien uur is een moeilijk uur. Moet ik dan nog mijn ochtend medicatie nemen, of al mijn middag medicatie?
Afin ik had dan besloten om toch mijn ochtend medicatie te nemen, en mijn middag medicatie over te slaan.
Het zijn zware medicamenten. Op de bijsluiter staat er ik dat geen 13 uur met de auto mag rijden.
Maar ja, dat is voor mij geen probleem, ik heb toch geen auto meer.
Ik ben een beetje gaan zwerven in het Gentse.
De foto hier naast staat komt van mijn telefoontje uit de Van Eyckstraat en is een eerbetoon voor Luc De Vos.
 Ik ben in de St.Jacobs Nieuwstraat gaan eten in een Grieks restaurant.
Het was lekker en niet duur.

Geen opmerkingen: