Gwy wandelt

maandag 12 januari 2015

Veranderd.

Wat er nu met mijn computer gebeurd is, weet ik niet. Ik voel er me wel onwellig bij.
De manier om een foto te selecteren is nu anders geworden. De toegang tot internet eveneens.
Maar ik wil jullie wel mede delen dat ik deze middag bij OKRA-Gent een mooie middag had, en verrijkend even zeer.
De heer Ivo (als ik het ten minste goed onthouden heb) heeft een mooie presentatie laten zien, van Stockholm.
Het is al jaren geleden dat ik er was.
En van dorpjes en stadjes in Henegouwen. Daar kom ik wat meer, en altijd met veel plezier.
Ook voor 2015 staat de Samber op mijn agenda.

Ik verschiet ervan hoe veel mensen mijn blog lezen.
Soms meer dan honderd per dag.
Ik ben geen woord kunstenaar.
Ik ben gewoon iemand als jij, die dit leest

1 opmerking:

Unknown zei

Juist Gwy, de mensen die je blog lezen zijn mensen zoals jij, gewoon wandelaars meestal, denk ik zo, greetz, Patrick