Gwy wandelt

woensdag 16 september 2015

1ste dag op mijn flat.

Na zo een afwezigheid van een maand heeft een mens nogal wat werk in te halen.
Vandaag heb ik dan ook een en ander bij gewerkt:
  • Mijn achterstallige rekeningen betaald
  • Naar de haarkapper geweest. Een mens mag dan ziek zijn, Zijn haar blijft groeien.
  • Mijn ingeleende boeken naar de bibliotheek terug gebracht.
  • Naar de Horizon geweest om me in te schrijven voor de middagmalen
  • Ook in de Horizon me ingeschreven voor de de Tai Chi. Ik heb gelijk voor een jaar betaald.
  • Ik moest vandaag ook naar de neuro-psychiater, die me verder zal opvolgen.
  • Heel wat correspondentie door genomen, maar daar ben ik nog niet mee klaar.
  • De laptop die ik gisteren kocht, gedeeltelijk geïnstalleerd.
Ik ben er zo moe van, dat ik maar vroeg naar bed ga. 

Geen opmerkingen: