Gwy wandelt

donderdag 17 september 2015

Opnieuw een normale donderdag

Terug na het lange ziekenhuisverblijf herneemt mijn courante leven zich.

's Morgens op donderdag is dat de cursus Tai Chi 37 in het LDC De Horizon. Jiabin Wang is onze begeleider. We waren deze morgen met wel een twintigtal deelnemers . De DoeMeeWeek is bezig en verschillende mensen kwamen even mee doen, om te weten te komen of dat ook iets voor hen is.

Het middagmaal gebruikte ik ook in De Horizon. Het was gezellig dat ik nog aan dezelfde tafel kon zitten als in juli. Altijd een goede babbel en de maaltijden zijn gevarieerd. Vandaag waren het frietjes met stoofvlees, als je ten minste niet voor de veggie koos.

In de namiddag was ik dan weer terug in het onthaal van de Gentse St.Baafskathedraal. Het deed deugd die taak weer op te nemen en de toeristen wat wegwijs te maken.

Ik ben nog nog herstellend. 's Avonds heb ik dan ook niets meer buitenshuis gedaan.

Geen opmerkingen: