Gwy wandelt

dinsdag 15 september 2015

Van de kliniek naar huis

Deze dinsdag middag kon ik het hospitaal verlaten
Met de lijnbus naar huis. Dat was wel zo gemakkelijk. De autobus stopt vlakbij het ziekenhuis en vlak bij de flat waar ik verblijf.

Het was heerlijk mijn flat zo proper aan te treffen. Daar moet ik een drietal mensen hartelijk voor bedanken. Alles was gepoetst. Wat over datum was, was uit mijn koelkast verwijderd. En er was zelfs een rookmelder geplaatst.
Een dank voor allen die op bezoek geweest zijn of me op een andere manier hun sympathie betuigd hebben.
Ik moet ook de mensen van de kliniek bedanken voor de geneeskundige en heelkundige zorgen. En ook voor praktische zaken.

Nu moet ik nog wat inkopen doen, anders heb ik geen avondeten  en morgen vroeg geen ontbijt.

Geen opmerkingen: