Gwy wandelt

donderdag 3 november 2016

Een donderdag

Een donderdag zoals een andere.
De donderdag is mijn Horizon-dag.
Deze morgen beoefenden we met een klein groepje Tai Chi. Wij beoefenen de Yang style 37. Dat is zo iedere donderdag van 10 tot 11 uur. Deze week was het door de schoolvakantie zonder onze instructeur, Wij oefenden onder elkaar. We hebben iemand in de groep die het beter kan dan de anderen, en zo ons kan leiden.
Naderhand kon ik nog wat regelingen treffen voor volgende week, en later in het jaar.
's Middags dan een veggie-maaltijd, en in de namiddag hadden we bingo. Voor onze surplussers was het dan geen stoelturnen, Ze gingen om 14 uur aan het bingo-spel. De spelleiders hadden voor kaarten met grote cijfers gezorgd. De begeleiding die ik moest geven, was dan ook minimaal. En onze surplussers en de andere bingo-spelers konden met mooie prijzen naar huis gaan, of gebracht worden.
Zoals iedere donderdag heb ik vanavond nog in een ander verband een vergadering, maar daarover bewaar ik het geheim, en blog ik niet.

Geen opmerkingen: