Gwy wandelt

zaterdag 31 augustus 2019

Een zaterdagavond in het ziekenhuis.

Even van het infuus bevrijd kon ik het avondmaal gebruiken.
Daarna nam ik de gelegenheid te baat om me nog eens te douchen.
Gelukkig dat ik me uitgebreid gewassen had. Want ze kwamen weer een katheter steken
Terwijl de verpleegkundige bezig was, kreeg ik weer bezoek. Dat was tof. Maar ze moesten wel even wachten tot zij klaar was met het verband.
Weer gezellig gebabbeld.

Hartelijk dank aan de bezoekers voor hun bezorgdheid.
En ook vind ik het geweldig sympathiek dat zoveel mensen me beterschap gewenst hebben via mijn facebook berichtje

De avond valt neder, ook op de afdeling geriatrie.
We worden weer verzorgd : pilletje, polsslag , temperatuur, bloeddruk.

Sommige mensen gaan hier vroeg naar bed. Ik wacht tot 10 uur.

Geen opmerkingen: