Gwy wandelt

donderdag 29 augustus 2019

Naar het ziekenhuis

Gisteren en vandaag was ik precies van de aardbodem verdwenen. Ik was thuis ziek geworden.
Vele mensen hadden geprobeerd om me telefonisch te bereiken. Maar ik heb mijn mobieltje niet gehoord.
Vrienden, kennissen en buren vroegen zich af wat er met mij aan de hand zou zijn en ze zochten me op in mijn flat.
Ik zag er zo beroerd uit, dat toch een ambulance gebeld werd.
In de wachtzaal van de spoed kon ik niet blijven zitten. Ik moest gaan liggen. Gelukkig waren er mensen bij mij.
Ik kreeg een bed toegewezen.
En dan een hele hoop onderzoeken, waarbij ook een cardiogram genomen werd, en ik verhuisde even voor een MRI scan.
Ik werd aan een infuus gelegd. En zo rond middernacht word ik naar de afdeling geriatrie gebracht.

Geen opmerkingen: