Gwy wandelt

zaterdag 10 augustus 2019

54 van de 100 gestapt.

We waren met zijn drieën van de trein gekomen. Vele anderen ook.
In de drukte geraakten we elkaar kwijt.
Het was heerlijk stappen, gewoon met een T-shirt aan.
Maar ik had toch wel pech. Steeds weer naar het toilet moeten gaan. Zo gaat het wandelplezier wel verloren.
Ondertussen was onze 3GEN weer compleet.
Maar de diarree ging niet over. Ik had nochtans imodium mee, en geslikt.
Meer dan 50 kilometer gestapt, besloot ik in Merchtem te stoppen.
Thomas en Esther stapten verder en ik vervoegde de opgevers. Ik werd uitgescand, en ik was niet alleen. Twee bezemwagens vertrokken met in elk 6 opgevers. De laatste 46 km dus met de bezemwagen naar Bornem terug.
Dat heb ik nu ook eens meegemaakt.
Klasse: de chauffeur zette ons aan het station van Bornem af.
En zo was ik om 10 uur al in mijn flat.
Overigens heb ik het nagekeken. Thomas en Esther zijn Opdorp al voorbij. Heiko is sneller is heeft al meer dan 75 kilometer gestapt.
-----
Nawoord: Verhelsten-op-de-dodentocht.html

Geen opmerkingen: