Gwy wandelt

woensdag 10 april 2019

BREXIT

Onze trekkersgroep in 2018. 
Nu het Verenigd Koninkrijk Europa verlaat, ga ik er snel nog eens naar toe.
Ik ga er naar toe met trekkers die de herdenkingsmarsen tussen de Somme en de Ijzer, tussen Albert en Ieper gestapt hebben.
Een van onze trekkers is Dave, en hij heeft deze wandelreis naar Wales geregeld samen de wandelclub Nooit Moe van Boezinge.

Als ik vertrek maakt Groot Brittanniƫ nog deel uit van de gemeenschap.
Als ik terugkeer misschien niet meer.
Dat al dan niet deel uitmaken van de EU, heeft ook zijn gevolgen voor roaming kosten voor mijn mobieltje.
Ik citeer mijn provider: 
Vandaag betaal je voor je mobiel verbruik in de EU-zone geen roamingkosten meer. Als je vanuit een EU-land belt, sms’t of surft via mobiel internet, zal je daarvoor dus evenveel betalen als thuis.

Geen opmerkingen: