Gwy wandelt

vrijdag 12 april 2019

Dag 3: vrije dag


Ons B&B
Het is nu al dag drie van onze vierdaagse in Ludlow. 7u36
Deze morgen heb ik mijn wandelschoenen gepoetst en de modder uit de broekspijpen van mijn wandelbroek gewassen. Die zagen er nogal uit na de wandeltocht van gisteren.
Deze zaterdag heeft de organisatie niets gepland.
Iedereen kan doen wat hij wil. De kerk, het kasteel, het museum bezoeken.
Gaan winkelen.
De organisatoren hebben ons een goed samengestelde brochure bezorgd over wat er zoal in de stad te bezoeken is, met daarbij achtergrond informatie.
Er hebben zich groepjes gevormd om samen op stap te gaan. In verband met groepskorting is dat trouwens financieel interessant.
Wat ik zelf zal doen weet ik nog niet.
Misschien maken we aan de ontbijttafel nog afspraken. Om 8 uur kunnen we ontbijten.
Het wordt weer een zonnige dag.
Maak er ook een mooie dag van.

Nawoord: voor het vervolg van mijn 3de dag  klik hier.

Geen opmerkingen: