Gwy wandelt

dinsdag 3 juni 2014

Op stap met een beperking

Vandaag was ik op wandel bij de Spiegelstappers van Ieper. Dat is een zeer bijzonder wandelclubje dat zich zeer sterk orienteert op mensen met een beperking.
Is het nu toeval of niet? Maar toen ik de trein terug nam, zat ook Koenraad in de wachtzaal van het treinstation. Koenraad had ook Ieper binnenste buiten gewandeld.
Koenraad en ik, Floor en Annelies hadden samen voor een artikel in de Gezond op Stap, eens de Groene Halte-wandeling in de Zwinduinen uitgestapt. De ervaringen van die wandeling vormden dan ook ons gespreksonderwerp, en we vroegen ons af hoe het artikel zou zijn dat Floor zou schrijven.
En eens in mijn verblijf gekomen, vond ik het juni-nummer tijdschrift "Gezond op Stap" in mijn brievenbus. Bijgaande foto is er een scan uit.
Lees het volledige artikel op blz 16, 17 en 18. Het tijdschrift wordt naar alle leden van de AKTIVIA-wandelclubs toegezonden.

Geen opmerkingen: