Gwy wandelt

woensdag 11 februari 2015

2016

Het zou dit jaar de laatste keer geweest zijn dat we als EURAUDAX ZELZATE een tocht door het Gentse wilden inrichten.
Het viel me moeilijk. De griep, of  de restanten ervan zijn  nog niet uit mijn lijf verdwenen.
Gelukkig, het viel niet zo erg op.
Iedereen was geweldig tevreden.
Ik bewonder Etienne die het parcours ontworpen heeft. Evenveel respect voor Achiel om het tempo aan te geven. Eigenlijk moet ik een dank je wel tegen meerdere mensen zeggen.
Het is me door verschillende mensen gevraagd om het volgend jaar weer te doen.
De wandelaars waren content en tevreden.
Zo iets doet deugd aan het hart.
Zoveel tevreden gezichten zien, dat maakt een mens content.
Dus in 2016 doen het we nog eens.
Plak er me nog niet aan vast, maar het zal allicht 16 februari worden.

En ... vergeet niet naar de verschillende foto-reeksen te kijken. Als je erbij was herinner je een en ander. Was je er niet bij dan kan je virtueel de tocht enigszins mee maken.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Guy en je medewerkers, je hebt het terug prachtig gedaan . In en rondom Gent noemen we dat...monumenten ,afgewisseld met natuur .Iedereen was tevreden ,denk ik .
Groetjes van
Dirk Cooman ( euraudax Ronse )

rene depuydt zei

Proficiat Ghuy,met Uw geslaagde tocht door Gent,mooie fotos trouwens,vandaag gepropeerd 13 km te deon in lonbarsdsijde,na 6,7 km moeten stoppen van pijn...frustrerend...hopen op beterschap!!!!
Grtn,Rene.