Gwy wandelt

maandag 16 februari 2015

Nog eens voor de brug

Het zou een erbarmelijke maandag worden, althans voor mij.
Deze morgen moest ik weer eens naar mijn neuro-psychiater. Dat moet ik om de twee weken. En jammer genoeg, voor mij dan, is de medicatie weer opgedreven.
Deze middag dan naar mijn advocaat. De echtscheiding die door mijn vrouw is aangevraagd wil maar niet vlot verlopen.
Toch was het desondanks een heerlijke maandag.
- Dat ik nu meer medicijnen moet nemen is nu ook zo erg niet.Ik moest wel 57 € bij de apotheker bij betalen. Maar dat heb ik er voor over. Zo een gesprek met de neuro-psychiater doet in ieder geval veel deugd aan mijn hart.
Dat was deze morgen.
Deze middag moest ik nog eens naar Zelzate. Naar mijn advocaat.
Zelzate wil ik mijden, maar je ... Ik kan er niet altijd onderuit.
- Het gesprek met mijn advocaat is  vlot verlopen. Ik denk dat we openingen geschapen hebben om woensdag een en ander bij de notaris te bespreken.
- En ik heb nog eens voor de brug van Zelzate gestaan. Wil dan net ons autobus in panne staan.
We moesten dan op de volgende lijnbus overstappen.
Mens !!!
We kankerden niet.
Integendeel we hebben heel wat aangename gesprekken kunnen voeren.

Vriendelijkheid behoort tot onze wereld.

Geen opmerkingen: