Gwy wandelt

dinsdag 24 februari 2015

Administratieve dag vandaag.

Vandaag was ik wel met heel wat administratie aan het werk.
- Van mijn pensioenfonds had ik papieren gekregen om teken van leven te geven.
Ik zal weliswaar niet lang meer leven, maar voorlopig leef ik nog.
Ik moest die papieren invullen en dan naar het gemeentebestuur gaan. Zij voegden er heel wat stempels bij en verklaarden dat ik leven verschenen was.
Die formulieren heb ik dan maar gelijk naar het pensioenfonds gestuurd.
- Een tweede bekommernis was correspondentie die ik van de Federale Overheidsdienst FINANCIËN kreeg. Dat bracht ook wat werk mee. Maar ja, aan betaling ontsnap ik toch niet.

Na dat administratieve werk, ben ik maar naar de bibliotheek geweest om wat boeken te ontlenen. Een boek over Tai Chi en een boek van Pieter Aspe.
Uit dat boek over tai Chi heb ik toch al de basishoudingen geoefend.

Geen opmerkingen: