Gwy wandelt

donderdag 19 januari 2017

Donderdag in de Horizon

De donderdag is mijn Horizon-dag. Vanaf  's morgens tot in de late namiddag ben ik in het lokaal dienstencentrum.
Vorige week kon ik er niet zijn omdat ik toen onderweg was van het land van de Thai naar het Vlaamse land. Met des te meer plezier was ik vandaag in het LDC.
Ik kon mijn kennissen een gelukkig jaar en en goede gezondheid wensen. Dat laatste is vooral belangrijk, een paar goede kennissen waren er niet wegens ziekte.
Zo een donderdag is goed gevuld. Om 10 uur Tai Chi oefeningen. Daarna regelingen treffen met het secretariaat. Na het middagmaal, gezellig bijkletsen. Ik kon met mijn tablet de foto's van mijn Laos-reis laten zien.
Om 14 uur breng ik dan de surplussers die het willen naar het stoelturnen.  Ann zorgt er voor dat ze goed uur in beweging zijn. 
Daarna doen we gezelschapsspellen.  Vandaag viel de keuze op Qwirkle.
Het was weer gezellig samen te zijn.

Geen opmerkingen: