Gwy wandelt

vrijdag 13 januari 2017

Terug in Gent

Het is voor mij heerlijk weer in Gent te dwalen.

Over de sneeuw hoor je mij niet klagen. Door de sneeuwstorm heb ik gratis extra vakantie gekregen in het warme Thailand.
Anderen zitten vast in barre weer omstandtigheden.
De mevrouw die mijn flat komt poetsen, heeft dat ondertussen ook gedaan. Heerlijk zo in een propere flat te komen!

Deze morgen in de Sint-Jacobskerk. De aangename bekenden voor het morgengebed. Rond mij de weinige toeristen die eens komen kijken. Het was wel kil. Als je zo 30°C gewoon geweest zijt, is zo een kerk bij ons in de winter, wel koud.
De kilte verdwijnt door meditatie en psalmen en zangen. Mantra's zou ik het nu noemen, hartverwarmend als mantra's.. Ondertussen kon ik kennis maken met
Jasmine Debels. Zij vertelde over haar boek, waarbij de buizerd haar de weg wees.

Rond de middag dan naar het LDC De Horizon. Mijn tafelgenoten en andere kennissen kon ik dan ook een gelukkig en gezond 2017 wensen. Ze hadden zich al af gevraagd waar ik bleef.

Later mijn post. Heel wat papieren post ontvangt men, en die kan ik beter doornemen.
Daar ben ik nu mee bezig.
So long.  It's a long way to Tipperary,

1 opmerking:

gino zei

dat is wel ierland guy ver van thailand