Gwy wandelt

zondag 17 september 2017

Wijze pragmaticus

Blijkens de Keltische bomenhoroscoop ben ik een den. Een DEN, een altijd groene boom.

Mijn totem is - dacht ik - de zwarte els. De els komt evenwel in die horoscoop niet voor. Ja... Het is eerder een grote struik dan een boom.
Voorspelt het orakel geen zwarte els, in de den herken ik wel  typerende eigenschappen.

Ik haal aan:
houdt van aangenaam gezelschap, actief, natuurlijke aantrekkingskracht, praktisch, intelligent, ijverig, betrouwbaar, .... 

De Keltische bomenhoroscoop staat nu, vandaag nog, op de markt in Wetteren. bij het bloementapijt dat het gestolen paneel van de rechtvaardige rechters afbeeldt.

Ga je op zoek naar jouw boom ?

Wie bij mij was, kreeg als passioneel iemand een boom die geïnterpreteerd  als mooi en meedogenloos. Oei !!!

Ga je op zoek naar jouw boom ?

Geen opmerkingen: