Gwy wandelt

zaterdag 29 september 2018

Delirium tocht

De morgenzon komt op
Deze morgen wandelde ik in Melle.
De wandelclub "Land van Rhode" richtte er haar delirium tochten in.
Ik koos voor wandeling 18, een mars van 19,3 kilometer.
Deze afstand bestond uit 3 trajecten van zo een 6 km, plus nog een uitloper.
Het eerste traject bracht me naar Lemberge, naar het ILVO. Dat staat voor Instituut voor Landbouw- en VisserijOnderzoek.
Het tweede traject liet ons door de proefterreinen dwalen.
Het was mooi weer. De zon kwam er door. Sjaals en truien werden rond het midden geknoopt. Ook ik deed mijn fleece uit. Het werd warm.
Het derde traject was bosrijk en bracht ons langs een schapendreef naar de derde rust. Die was in brouwerij Huyghe.
Toen ik met de lijnbus weer naar Gent reed, zag ik bij Karus nog veel wandelaars. Ze straalden.

Als ik de wandeling in één zinsnede samenvat is dat: lange schaduwen over onverharde wegen
Klik hier voor wat foto's

Geen opmerkingen: