Gwy wandelt

donderdag 13 september 2018

Dit weekend op wandel

Dit weekend wordt voor mij weer een wandelweekend.
-) Morgen, vrijdag neem ik de lijnbus naar Boekhoute. Ginder zal ik meestappen in de geirnaertwandeling  Inrichter is de wandelclub De Trekvogels.
In het verre verleden, toen ik nog actief was in de werkende wereld, nam ik zelfs vrij om op deze tocht mee te stappen.
-) Zaterdag stap ik mee de groene halte wandeling van TreinTramBus in. Het is een nieuwe tocht doorheen het parkbos.
Een mooi streek om te bewandelen. Dat heb ik zelf kunnen beleven op de Stropkestocht van de Florastappers. Ik las ook lovende commentaren van een wandeling van IPA aldaar.
-) Zondag voormiddag stap ik bij de Natuurvrienden van Deinze hun Canteclaertocht.
Bijgaande foto komt van een wandeling die ik eerder dit jaar in Deinze stapte.
-) Zondag namiddag wandel ik vlak bij mijn flat een tocht door het Spaans Kasteel van weleer.
Tocht bij de buren van de abdij.

Geen opmerkingen: