Gwy wandelt

zaterdag 15 september 2018

Groene halte Parkbos

Vandaag wandelen  we een groene halte in.
De groene halte is het Maaltepark te Gent. De wandeling PARKBOS leidt ons door Gent, De Pinte, Sint Martens Latem en eindigt in Sint Denijs Westrem.
Om 10u25 als ik in Maalte aankom is alles al in gereedheid gebracht.
Brochures liggen op de onthaaltafel klaar.
Enkelen beginnen onmiddellijk aan de wandeling. De meesten waaronder ik wachten de toespraak af. Rudy Coddens opent officieel de tocht en herinnerint ons eraan dat dit al de vierde groene halte is in het Gentse.
Om 12 uur begint de geleide groepswandeling.
Zelf wacht ik die niet af. Onmiddellijk na de receptie begin ik aan de wandeling.
Ik stap overigens maar een gedeelte van de tocht. Andere bezigheden deze middag. Maar ik neem me voor volgende week de tocht verder te stappen.

Geen opmerkingen: