Gwy wandelt

dinsdag 25 september 2018

Uit het land

Verschillende mensen vroegen me wat er met mij aan de hand is.
Hoe het komt dat ik zoveel in het land ben.
Dat is waar.
In juli, augustus en september ben ik in het Vlaamse land gebleven.
De reiskoorts brandt evenwel weer open.
In oktober wandel ik in Duitsland, onder meer de IML tocht in Fulda.
In november wandel ik mee in een herinneringstocht van de Somme naar de Ijzer.
En voor 2019 heb ik al op het oog:
- In februari een abdijweekend in Nederland.
- In april zijn we uitgenodigd voor een week in Rome.
- In mei gaan we weer eens naar Lourdes in de Pyreneeën
- In juni hoogstwaarschijnlijk stappen we nog eens de camino naar Santiago de Compostela
- In het najaar een wandelvakantie in Wales.

Vlaanderen is mijn land, en toch wandel ik ook graag elders.

Geen opmerkingen: