Gwy wandelt

vrijdag 14 september 2018

Niet naar Boekhoute geraakt

In Eeklo gestrand. 
Vandaag wou ik een wandeling maken in Boekhoute. Ter gelegenheid van de feesten aldaar richten de Trekvogels daar hun Geirnaert wandeling in. Ik was van plan om er een korte tocht te maken en er een tomate-crevettes te eten.
Ik wou de lijnbus 55 nemen om dan in Zelzate op de 96 over te stappen. Om 10u03 zou die bij Sint Jacobs zijn. Er kwam echter geen bus 55 opdagen. Ik nam dan om 10u14 de bus 58. Dan is het overstappen in Eeklo. Wegomleidingen en wegenwerken hebben er anders over beslist. Ik kwam om 11u06 bij Eeklo station aan. Laat bus 96 nu net weg zijn zeker !
Afin ! Dan maar een klein uurtje wachten en terug naar Gent.
Van de nood een deugd gemaakt en maar even het winkelcentrum op het terrein van vroegere Krugerbrouwerij bezocht.
Op de bus huiswaarts, bekroop het mij. Ik wou toch wat wandelen. Ik ben dan ook in Sleidinge afgestapt, en te voet naar het Brielken gewandeld.
Kom ik misschien toch aan mijn 10.000 stappen vandaag.
Op het moment dat ik dit schrijf zijn het er 8.609. 

Ben ik er niet geraakt, kan ik toch de wandeling even beleven aan de hand van de fotoreeks die René plaatste.

1 opmerking:

rene depuydt zei

Bedankt Ghuy!
Ook wij hebben de laatste weken al wat afgesakkerd door de grote hoeveelheid wegenwerken en omleidingen,zouden de komende verkiezingen een rol spelen ??