Gwy wandelt

maandag 4 augustus 2014

Reis betaald

Vandaag heb ik betaald voor mijn reis in het najaar. Het wordt de Great Asia Tour.
We zullen wandelen in meerdaagsen in Korea, Japan en Taiwan.

We beginnen in Korea. Over dit land meer info op: www.insightguides.com/destinations/asia-pacific/south-korea. Ik heb nu dat boek uit de Gentse stadsbibliotheek geleend.
Als hoofdmoot van de reis bezoeken we Japan. Ik lees het boek in de Capitool reeks: www.capitool.nl
We eindigen in Taiwan. Over dit land meer info op:  www.lonelyplanet.com/taiwan.

Dat wordt nog heel wat lezen vooraleer het zover is. Vanzelfsprekend zal ik mijn indrukken dan trachten te posten op deze weblog. Ik kijk al uit naar 20 oktober. Dan vertrekken we.

Info over de International Walking Association, klik hier.

Geen opmerkingen: