Gwy wandelt

maandag 13 augustus 2018

Na doto18

Deze maandag herpakt zich het dagelijks leven. En hoe ! Einde van het bouwverlof. Wegenwerken. Omleidingen. Waar zijn de bushaltes nu? Maar daarover wil ik het niet hebben.

Ook vandaag blijft de dodentocht nazinderen.

Ik las in HLN een artikel van een mijnheer die in 2015 zijn laatste dodentocht gestapt heeft. Hij was toen 70 jaar. Ik heb het artikel nu niet bij de hand, maar ik meen me te herinneren dat hij de 100 km van Bornem 16 keer gestapt heeft.
Ik ben 70, en heb de dodentocht 10 keer gestapt.

Van de mensen die ik deze maandag ontmoette waren er ook verschillenden waarvan familie of kennissen aan de tocht deel namen.

By the way, van het groepje waarbij ik stapte was het Marc die de sfeer op foto nam. Klik hier.
Mijn berichtjes dienaangaande zijn:
  • Bij de start
  • Een regen nacht
  • Een mooie dag
  • Uitgestapt
  • Sweet victory
  • Geen opmerkingen: