Gwy wandelt

zaterdag 11 augustus 2018

Zonnig overdag

Langzaam wordt het dag.
Zoals altijd hebben we een stop in Breendonk, in de DUVEL brouwerij. Maar je hoeft geen duvel te drinken. De meesten kiezen voor soep.
Van de Duvel stappen we naar de Palm. Ginder in Steenhuffel hebben we buiten een rustpost.
Ik ga weer niet zitten maar stap verder. Ik wandel alleen.
Als ik op 50 kilometer ben is het 6u59. Omgerekend is dat 5 km per uur.
En het zonnetje komt erdoor.
Verder naar de sporthal van Merchtem. Net daar voor wordt ik geroepen. Er zitten wandelvrienden en
begeleiders. Het is dan halfacht. Tijd voor de grote rust.
Ik besluit me bij het groepje aan te sluiten. We zijn nu met zijn vieren.
In de bagagerust verse kousen, schoenen. Ik besluit een T-shirt zonder mouwen aan te doen. en knoop mijn fluo jasje om mijn midden. Mijn zaklamp laat ik bij de grote bagage.
We blijven daar een uur. Wij kikkeren volledig op. Jammer genoeg heb ik twee iemand naar de ambulance zien brengen. Er zijn ook opgevers. Zo te zien niet veel. Dat was deze nacht anders.
Ik neem nu wel mijn oplader bij mij.
Marc doet dat trouwens ook.
Omdat het nu mooi weer is kan hij meer foto's nemen, waarvan hij enkele onmiddellijk op facebook publiceert.

Geen opmerkingen: