Gwy wandelt

zaterdag 25 april 2015

Lachende rolstoelers

Deze middag trok ik nog eens naar Flanders Expo. Door vondt de informatieberurs reva2015 plaats. Reva2015 is een informatiebeurs voor mensen met een beperking.
In trok er naar toe in verband met mijn auditieve problemen.
Eens de hal binnen werd ik overweldigd door de vele mensen die er zich met een rolstoel voort bewogen. Nog nooit heb ik zoveel rolstoelen op één plek samen gezien. Ze waren vrolijk en zagen er gelukkig uit. Ze probeerden trapliften uit, genoten van de handbikes, deden aan rolstoelgymnastiek en dat alles met een grote lach op hun gezicht. Ze hebben hun beperking geaccepteerd en halen er het beste uit.
Er waren natuurlijk ook andere beperkingen. Ik heb goed kunnen praten met mensen die net als ik een hersenbloeding gehad hebben.
Ook de vakantiemogelijkheden kwamen goed aan bod. Vlaanderen Vakantieland had enkele vakantieverblijven uitgenodigd die speciaal aangepast zijn.
http://www.reva.be/

Geen opmerkingen: