Gwy wandelt

maandag 8 augustus 2016

Door Vlaamse Velden

Ik heb het niet kunnen laten.
Op de Canisvliettochten sprak Dirk overtuigend over de tweede keer dat hij de tocht 'Door Vlaamse Velden' inricht. Hij heeft het parcours aangepast, en kan op de medewerking van verschillende wandelclubs rekenen.
Op weg naar de Zwintocht op de trein en de bus, vertelde Maaike over hoeveel zin ze had om aan die 100 km voettocht deel te nemen.
En ... Na de Zwintocht zat Christine met mij op de autobus. Zij was al ingeschreven, en zo enthousiast om ook mij te overtuigen mee te doen.
Later haalde een bericht op Facebook me over de schreef. En ik meldde me aan voor deze tocht.

Wil je ook meestappen. De tocht vindt plaats op 19 augustus. Deze week kan je voor de 100 km wandeltocht nog inschrijven. Klik hier.

Geen opmerkingen: