Gwy wandelt

donderdag 15 mei 2014

De dag voor het vertrek.

Morgen vertrek ik nog eens naar Santiago de Compostela.

Vandaag nog even een drukke dag.
Deze morgen naar Ertvelde om afscheid te nemen van mijn vroegere gebuur. Hij is vorige week donderdag  overleden en vandaag is het de uitvaartdienst. Robert was een goede gebuur. Altijd konden we op hem rekenen. Het is met weemoed in mijn hart dat ik van hem afscheid zal nemen, en zijn familie zal condoleren.

In de namiddag ben ik nog eens van dienst als vrijwilliger in het onthaal van Sint-Baafs te Gent.

Vanavond is het dan opruimen. De blauwe PMD-zak en de gele restafval naar beneden brengen. Het is een voordeel van de residentie waar ik nu verblijf dat ik niet op de ophaalkalender moet letten.
En daarna natuurlijk mijn bagage klaarmaken, want vrijdagmorgen om 5u15 moet ik al op de opstapplaats voor de autobus zijn.
Dat betekent dus ook vroeg naar bed.

Geen opmerkingen: