Gwy wandelt

vrijdag 29 januari 2016

Boosdoener

Vorige week vrijdag zat ik zonder televisie en zonder internet. Het heeft me heel wat telefoontjes naar de klantendienst gekost, eer er een technicus kwam.
Dinsdag is de deskundige dan eindelijk gekomen.
In mijn verblijf bleken alle verbindingen OK te zijn.
Ook de verbinding met de kast in de kelder waar de verschillende verbindingen het gebouw binnen komen bleek juist te zijn, maar op mijn verbinding kwam er een onjuist signaal.
Dat kwam van zo een grijze schakelkast, die je dikwijls op straat ziet. In mijn geval zo een 50 meter verder in de straat.
De vakman werkte aan de schakelingen in de grijze kast, en daarna werkte als naar behoren.
Ik kan weer internetten en naar de televisie kijken.

Ik heb nu die grijze kast van binnen gezien. Daar zitten nogal wat draden en schakelingen in.
De schakelkast bleek de boosdoener te zijn.

Geen opmerkingen: