Gwy wandelt

zaterdag 23 januari 2016

Geen internet

Een mens kan soms pech hebben. Vrijdagochtend zat een rekening in mijn brievenbus van Scarlet. Het betrof internet en televisie.
Moet het nu net lukken dat ik geen verbinding heb. Dan maar een reboot gedaan.
Het hielp niet.
De modem en de decoder werkten nog altijd niet
Ondertussen was het tijd om te eten. Dan maar alles afgezet.
Eens terug in mijn verblijf de electronica weer aan gezet.
Dat ding flikkerde wel, maar er kwam geen verbinding.
Ik keek op mijn factuur, maar vond er geen telefoonnummer op.
Dan maar de 1207 gebeld.
Zo kwam ik toch bij de hulplijn terecht.
Een vriendelijke dame probeerde een en ander, maar zonder succes. Er zou een technicus moeten langs komen.
Denk je dat dit nog vrijdagmiddag zou zijn? Neen het zou ten vroegste de maandag zijn.
Ondanks de vriendelijkheid van de dame aan de telefoon voel ik me bedonderd. Ik betaal niet om dagen zonder internet en televisie te zitten.

Geen opmerkingen: